讀了一個下午..來複習一下

When Tom arrived, I ate dinner.當湯母到時,我開始吃晚餐

When Tom arrived, I was eating dinner.當湯母到時,我正在吃晚餐

When Tom arrived, I had eaten dinner.當湯母到時,我已經吃過晚餐了

When Tom arrived, I had been eating dinner for 1 hours.我晚餐已經吃了一小時,湯母才到

While Tom was talking, I was eating dinner.當湯母在說話時,我正在吃飯

Tome is always talking when i eat dinner 湯母老是在我吃晚餐的時候時講話

I studied English for 3 years.我以前學過英文三年

I have studied English for 3 years.我已經學英文三年了

Since I was 18, I have studied English.我從十八歲開始學英文

By the time I was 18, I had studied English.在十八歲前我就學英文了

I have work as a waiter.我當過小弟

I have been working as a waiter.我到現在還在當小弟

arrow
arrow
    全站熱搜

    hiokchong 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()